Afspraken

!!!!!!!AANDACHT!!!!!!!

Omwille van de huidige maatregelen rond het coronavirus is er GEEN VRIJE RAADPLEGING MEER.

Indien u geen symptomen hebt van infectie, kan u opnieuw ONLINE een afspraak inboeken voor CONSULTATIE OP DE PRAKTIJK .

Wij vragen met aandrang dat mensen die symptomen van infectie vertonen (koorts, hoesten, keelpijn, neusloop, spierpijn…)  NIET naar de praktijk komen, maar eerst telefonisch contact opnemen (03/4406612)  dit voor uw en onze veiligheid.

U kan ook nog steeds ONLINE EEN AFSPRAAK boeken voor een TELEFONISCHE CONSULTATIE, bedoeld voor korte adviezen, administratieve zaken, vernieuwen van voorschriften, …

Sinds kort heeft iedere arts ook een dagelijks BELUURTJE tussen 14u en 15u.  Om u beter te kunnen helpen vragen we om zo weinig mogelijk te bellen tijdens de raadpleging.

Tijdens het beluurtje drukt u:

• 3 voor Dr. Van soom Saar
  • 4 voor Dr. Melis Paul
  • 5 voor Dr. Lechat Isabelle
  • 6 voor Dr. Julie Van Minnebruggen of Dr. Henderieckx Naomi

Voor dringende medische zaken of vragen rond Corona zijn wij wel steeds bereikbaar op het gewone nummer 03/440 66 12 en dan kiest u voor optie 2.

Breng steeds je identiteitskaart mee. Indien niet voorhanden, breng dan een kleefvignet van de ziekenkas mee.

• Eén persoon per afspraak. Indien u met meerdere personen wenst te komen gelieve dan ook meerdere afspraken te maken.
  • Attesten en voorschriften kunnen voorgeschreven worden tijdens telefonische consultatie.

Indien u niet aanwezig kan zijn op uw afspraak, gelieve dan tijdig te verwittigen. Bij herhaaldelijk niet nakomen van afspraken zal de consultatie toch aangerekend worden.

Een overzicht van onze artsen: