Afspraken

!!!!!!!AANDACHT!!!!!!!

Omwille van de huidige maatregelen rond het coronavirus is er GEEN VRIJE RAADPLEGING MEER.

Indien u geen symptomen hebt van infectie, kan u opnieuw ONLINE een afspraak inboeken voor CONSULTATIE OP DE PRAKTIJK .

Wij vragen met aandrang dat mensen die symptomen van infectie vertonen (koorts, hoesten, keelpijn, neusloop, spierpijn…)  NIET naar de praktijk komen, maar eerst telefonisch contact opnemen (03/4406612)  dit voor uw en onze veiligheid.

U kan ook nog steeds ONLINE EEN AFSPRAAK boeken voor een TELEFONISCHE CONSULTATIE, bedoeld voor korte adviezen, administratieve zaken, vernieuwen van voorschriften, …

Sinds kort heeft iedere arts ook een dagelijks BELUURTJE tussen 14u en 15u.  Om u beter te kunnen helpen vragen we om zo weinig mogelijk te bellen tijdens de raadpleging.

Tijdens het beluurtje drukt u:

• 3 voor Dr. Van soom Saar
  • 4 voor Dr. Melis Paul
  • 5 voor Dr. Lechat Isabelle
  • 6 voor Dr. Steingueldoir of Dr. Van de Poel

Voor dringende medische zaken zijn wij bereikbaar op het gewone nummer 03/440 66 12 en dan kiest u voor optie 2.

In geval van een medisch noodgeval, gelieve het noodnummer 112 te bellen.

Breng steeds je identiteitskaart mee. Indien niet voorhanden, breng dan een kleefvignet van de ziekenkas mee.

• Eén persoon per afspraak. Indien u met meerdere personen wenst te komen gelieve dan ook meerdere afspraken te maken.
  • Attesten en voorschriften kunnen voorgeschreven worden tijdens telefonische consultatie.

Indien u niet aanwezig kan zijn op uw afspraak, gelieve dan tijdig te verwittigen. Bij herhaaldelijk niet nakomen van afspraken zal de consultatie toch aangerekend worden.

Een overzicht van onze artsen: